Ronni W Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Hejsa her indeJeg har lige installeret windows 7 64 bit, men når jeg installere mine IHC programmer understøtter de ikke 64 bits.Hjælp hvad skal jeg gøre ? Visual 1IHC control visual 1.32Hilsen Ronni W. :dry: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenPetersen Besvaret April 27, 2010 Rapporter Share Besvaret April 27, 2010 Hej RonniDu kan installere wm-ware på din maskine også kører dit ihc-software på en wm-maskine. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ronni W Besvaret April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2010 HejsaWM-ware det er ?? Hilsen Ronni Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenPetersen Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 WMware er et stykke software, som gør at man kan have en (eller flere) computere "inden" i computeren.Se evt. nedenstående link.http://www.vmware.com/products/player/Mvh. Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret April 30, 2010 Rapporter Share Besvaret April 30, 2010 en anden er virtualbox. Kan det samme. virtualbox.org Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Hyllen Besvaret May 20, 2010 Rapporter Share Besvaret May 20, 2010 Hej.Ikke at jeg umildbart kan hjælpe, men jeg er ikke lige klar over hvordan, men jeg installerede bare 1.32 på normalvis i win7 64bit, og det køre fint uden nogen form for virtual machines. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ronni W
Hejsa her indeJeg har lige installeret windows 7 64 bit, men når jeg installere mine IHC programmer understøtter de ikke 64 bits.Hjælp hvad skal jeg gøre ? Visual 1IHC control visual 1.32Hilsen Ronni W. :dry:
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts