Rene.Qvist Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Hvad gør i andre med alle de 24v ledere der kommer til tavlen fra diverse komponenter, PIR, Tastaturer, skumring, læksensorer etc... samler i dem rundt omkring i indput modulers 24V forsyning, eller har en en samlet "klemme" til at tilslutte dem i, så de ikke sidder sådan rundt omkring?tak på forhånd Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Carsten L. Besvaret April 23, 2010 Rapporter Share Besvaret April 23, 2010 Hejsa.Jeg har selv spurgt om noget tilsvarende og der lød svaret: LSA.LinkCarsten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rene.Qvist Besvaret April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 23, 2010 kkdet lyder som en plan, hvis andre har forslag hører jeg gerne Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Goodwin Besvaret April 23, 2010 Rapporter Share Besvaret April 23, 2010 LSA ville jeg godt nok ik vælge har arb. en del med dem og de kan godt give dårlige forbindelser, jeg ville vælge/bruger "samlemuffer" til dinskinde og der kan man også samle nogle flere i samme, du kan jo kun sætte en leder i hver LSA så der bliver en del sløfning. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret April 23, 2010 Rapporter Share Besvaret April 23, 2010 Rent faktisk er LSA plus godkendt til 2 ledere i hver terminal punkt. Har lavet mange teleinstallationer med disse, men jeg ville nok også vælge nogen klemrækker i tavlen de kan jo fåes i alle størrelser og med mulighed for lasker mm. Husk dog maks 2 ledere per klemme. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rene.Qvist Besvaret April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 24, 2010 Det var os en god mulighed med samlemuffe til DIN, er der nogen der har forslag til model og mærke, evt. EL nr? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
thomas Johansen1354922271 Besvaret May 3, 2010 Rapporter Share Besvaret May 3, 2010 hej jeg bruger disse hvor jeg har 24 v + og 24 v - og en indgang.eller en fase og nul og tændlædning.Jeg bruger ikke andet http://www.elvvs.dk/category.1914.article.84975 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts