Ole Elgaard Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Kan man få en IR modtager, der kan sende trådløs til en komponent i tavlen så man kan styre lyset med sin universal fjernbetjening? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael l Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Så vidt jeg ved kan du ikke, ikke fra lk ihvertfald...Men alternativt kunne du jo bare bruge en wireless 6 tryk, og så bare lave en bund til den og bruge den som en fjernbetjening ,Det har jeg lidt selv gået og overvejet at gøre, da det kniber med input på min controller, og når så en ir modtager tager et helt input kan de jo snart slippe op :/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Sørensen Besvaret May 10, 2010 Rapporter Share Besvaret May 10, 2010 Jeg bruger et IR øje (B&O modellen) som sender til tavlen og har programmeret den til min Harmony remote kører perfekt.!Styrer både scenarier, markise ind/ud samt diverse tænd sluk.Kører dem også i makro sammen med eks. se TV Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ole Elgaard
Kan man få en IR modtager, der kan sende trådløs til en komponent i tavlen så man kan styre lyset med sin universal fjernbetjening?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts