Gert Kjerslev Skrevet January 11, 2008 Rapporter Share Skrevet January 11, 2008 Hej forum,Er der en der kan fortælle mig hvor er den bedste placering af en skumringsensor? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Hansen Besvaret January 11, 2008 Rapporter Share Besvaret January 11, 2008 Umiddelbart vil jeg sige mod nord, evt. under udhæng, hvor den ikke får direkte sollys.Men den må selvfølgelig heller ikke blive forstyrret af andre lamper/gadelygter.Mvh Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret January 11, 2008 Rapporter Share Besvaret January 11, 2008 Hehe, det er jo noget der kan diskuteres ;)Hvis du nu har en overdækket terrasse og vil ha' lyset til at tænde der når det er mørkt, så skal den jo sidde og se hvornår der er mørkt der.. Men ellers er det som regel på nordsiden af huset man sætter den... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret January 11, 2008 Rapporter Share Besvaret January 11, 2008 Jeg har 2 skumringsrelæer (der naturligvis tænder ved forskelligt lysniveau) placeret på Nord-facaden oppe under et stort udhæng, og godt skjult og uden mulighed for falskt lys. De måler perfekt - efter en gennemført og præcis justering. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 12, 2008 Rapporter Share Besvaret January 12, 2008 tommelfinger regelen er mod nord.væk fra andre lamper, gas og alt andet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts