Lars Jensen Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Jeg har en gammel version TERMIHC, som har en fil *.WPS. Er der nogen der ved om den kan konverteres til en IHC controller?Eller skal programmet skrives om fra bunden af?På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael l Besvaret April 18, 2010 Rapporter Share Besvaret April 18, 2010 Du er vidst desværre nød til at gøre det på den hårde måde :/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret April 18, 2010 Rapporter Share Besvaret April 18, 2010 Du kunne jo også prøve:http://ibishop.dk/fb-til-cpi-konvertering/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael l Besvaret April 18, 2010 Rapporter Share Besvaret April 18, 2010 Du tror ikke også bare de sidder og gør det manuelt??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret April 19, 2010 Rapporter Share Besvaret April 19, 2010 Nej, jeg mener at vide at de har et specielt udviklet konverteringsprogram til det! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Goodwin Besvaret April 19, 2010 Rapporter Share Besvaret April 19, 2010 Iflg lk kan ik lade sig gøre desværre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars Jensen
Jeg har en gammel version TERMIHC, som har en fil *.WPS. Er der nogen der ved om den kan konverteres til en IHC controller?Eller skal programmet skrives om fra bunden af?På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts