Mikael l Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 HejsaStår og skal til at igang med at have bestilt ind til at lave min IHC tavle, og kunne i den sammenhæng godt tænke mig at hører om der var nogen herinde der havde nogle gode forslag til nogle gode LSA Klemme rækker til at sætte på din skinde??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 13, 2010 Rapporter Share Besvaret April 13, 2010 En søgning i forummet viser emnet har været oppe før i denne tråd:http://www.ihc-user.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=34&func=view&catid=12&id=9205#9396og her er så et billede af hvordan jeg har gjort det: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gilbert Besvaret July 13, 2013 Rapporter Share Besvaret July 13, 2013 Er det mig eller findes disse tråde der bliver henvist til omkring LSA klemmer ikke ? jeg kunne godt tænke mig at se lidt inspiration om trådning fra modulerne til klemmer. Jeg tænker lidt selv at tråde alle indgangs/udgangs kablerne samlet og så flette ud til div ihc moduler Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts