Chris Frost Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Nogen der kender en metode til at kopiere et program når man laver funktionsblokke? Er igang med en blok med en hel del gentagelser, så kunne være rart at kopiere dem og bare rette til....Med venlig hilsen.Chris Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ole Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Er med på en lytter her, det kunne være stort om det var muligt, uden at skulle rode rundt i XML filen via en tekst editor :-)/Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Due Jørgensen Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Jeg tror også lige jeg springer med på tråden her. Det ville være lækkert hvis det kunne lade sig gøre. Har lige brugt adskillige timer i påsken på at lave idiot-arbejde hvor copy/paste kunne have været super.//Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 ved ikke med XML, men i visaul, højre klikker man og kopier / indsæt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ole Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Måske tager jeg fejl, men tror det Chris gerne vil er at kopiere program bidder "inden i" en funktionsblok, og altså ikke under "Installation" og "Funktioner"Det er i hvert fald her jeg er interesseret i at vide om det lader sig gøre UDEN at skulle gøre det i XML filen i eksempelvis en tekst editor :-)/Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 OBJ skrev:Måske tager jeg fejl, men tror det Chris gerne vil er at kopiere program bidder "inden i" en funktionsblok, og altså ikke under "Installation" og "Funktioner"Det er i hvert fald her jeg er interesseret i at vide om det lader sig gøre UDEN at skulle gøre det i XML filen i eksempelvis en tekst editor :-)/Oleahhh, ja det ville være fedt at kunne.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Chris Frost
Nogen der kender en metode til at kopiere et program når man laver funktionsblokke? Er igang med en blok med en hel del gentagelser, så kunne være rart at kopiere dem og bare rette til....Med venlig hilsen.Chris
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts