Jesper Geerthsen Olsen Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Hvorfor tænder lys kontor når jeg overføre ting til controller...det er lidt irreterende, at jeg hvergang skal huske at slukke det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Færgemann Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Det kan være da du har lavet programering at du under udgangen eller i blokken har valg at denne skal være on ved powerup.Kan ikke se det uden dit program. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 hvor ser man det så henne? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 man skal også trykke et par gange før lyset tænder når man er i rummet og vil have lys, forstår jeg ik helt hvad der kan være galt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2010 nogen der kan komme med et bud? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Uden at have set dit program er det lidt svært at komme med den rigtige forklaring. Men en mulighed kunne være hvis du anvender Wireless lampeudtag og ikke har forbundet lys indikeringen i funktionsblokken. Så kender controlleren nemlig ikke tilstanden og bliver derfor nødt til at have 2 tryk før den kan tænde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 ok har et kombi relæ så forstår ik problemet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Rasmussen1354922272 Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Uden at vide det, men mon ikke det gælder det samme!?! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Færgemann Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 HejGrunden til at du skal trykke flere gange inden lyset tænder/slukker kunne være hvis du bruger et fortrådet tryk og dit ihc ikke er opdateret til version 2.7 den blev lanceret den 5/4 2010 den fjerner det lk kalder dobbelt tryk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 hmm, har i overhovedet kigget på min styring? køre kombitryk... dvs wireless.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Det er lidt svært at se på dit program. Da du ikke har uploadet det på denne case. ud over din note tidligere, kan der jo godt være et fortrådet tryk der styrer en kombirelæ...Men der er ingen lys indikering på en wireless relæ.Men du kunne jo starte med at uploade dit program, ellers gå ind i serviceview og se hvordan de forskellige komponenter i din installation står efter upload? Er der en af dem der står forkert, så der skal ryddes op med et ekstra tryk. Alternativ kan 2.7 måske løse problemet, men den har jeg ikke arbejdet med endnu.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 ups, troede jeg havde uppet programmet.det kommer her... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 aanonymoss skrev:ups, troede jeg havde uppet programmet.det kommer her...Nogen gange er sorry bedre en UPS, specielt hvis man har s.... i spinaten, og været lidt vel aggresiv i sine udmeldinger. Bare min mening Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 12, 2010 Rapporter Share Besvaret April 12, 2010 Hey ny status: Platinum Boarder :woohoo: Den har jeg ikke set før. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Chr. Besvaret April 12, 2010 Rapporter Share Besvaret April 12, 2010 Næ, den var ny. Hvad mon det næste bliver ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2010 hmm kan ik rigtig se filen? Har lagt den op to gange nu... Den fylder også over 3 mb har det noget at sige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret April 12, 2010 Rapporter Share Besvaret April 12, 2010 lars-jacobsen skrev:Hey ny status: Platinum Boarder :woohoo: Den har jeg ikke set før.Ja det er helt underligt. Jeg troede man havde Guldbryllup først Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2010 gammel fil her som er lille nok til at ligge her, men som har samme problem. [file name=house_20100328_2.vis size=1262636]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/house_20100328_2.vis[/file]house_20100328_2.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Geerthsen Olsen
Hvorfor tænder lys kontor når jeg overføre ting til controller...det er lidt irreterende, at jeg hvergang skal huske at slukke det.
Link til kommentar
Del på andre sites
17 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts