Poul Lauridsen Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Hey.Ville høre om det er lykkedes for en af jer at logge på controlleren, via en Ipod Touch. Jeg kan komme til forsiden, men kommer så ikke længere.På forhånd tak.Poul Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 virker heller ik her på iphone3g Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Nielsen Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Mener ikke at Ipod Touch eller Iphone understøtter Java som er nødvendigt for at køre IHC sceneview. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Poul Lauridsen Besvaret April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Tak for svaret. Tror du har ret, der findes ikke rigtigt nogen Java-applikation til Ipod/Iphone. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus M Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Websceneview kan bruges på iPod/iPhone Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Johansen Besvaret April 11, 2010 Rapporter Share Besvaret April 11, 2010 Jeg bruger min Ipod touch til at styre lyset med brug webScene View Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922253 Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 Jeg bruger også Ipod touch med webscene. Man skal oprette webscene før det virker. Men så virker det også fint. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Due Jørgensen Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 LK har netop offentliggjort at der kommer en app til Iphone. Se deres hjemmeside. Jeg talte kort med deres Marketingchef igår og ytrede ønske om en app til android mobiler også. Det ville han tage med om ønsker til IHC.//Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Poul Lauridsen
Hey.Ville høre om det er lykkedes for en af jer at logge på controlleren, via en Ipod Touch. Jeg kan komme til forsiden, men kommer så ikke længere.På forhånd tak.Poul
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts