Peter Bergenser Skrevet June 18, 2007 Rapporter Share Skrevet June 18, 2007 Hey IHC brugereJeg er en knægt på 21år der skal til eksamen på onsdag den 20. juniSom alle andre vil jeg jo gerne briliere med viden som skuremester ikke besidder heheSå jeg ville egentlig gerne spørge om nogen kender til et sted(link) hvor IHC historie er beskrevet, spændende ting omkring emnet, opgradering fra alm. IHC til wireless komponenter, hvor produktionen foregår osv. osv.Mvh Peter B Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Bergenser Besvaret June 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 21, 2007 Jamen jeg fik et 10tal, så det er jo godt nok.jeg måtte jo bare fortælle hvad jeg vidste om IHC generalt, det var åbenbart nok til et 10tal.... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 22, 2007 Rapporter Share Besvaret June 22, 2007 Pete skrevet:Jamen jeg fik et 10tal, så det er jo godt nok.jeg måtte jo bare fortælle hvad jeg vidste om IHC generalt, det var åbenbart nok til et 10tal....jamen tillykke, det er flot. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts