Gæst faust Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Kære Ihc-UserHvorledes laver i jeres dokumentation?Vi har købt et ældre hus med alm EL installation, men desværre uden dokumentation. Vi går nu igang med en større renovering/udbygning og vil derfor gerne ha dokumenteret det gamle og det kommende elektronisk. Finders der noget SW til dette. Dvs til El-Tavler, IHC, IHC Net og gammel EL-installationer.På forhånd TakMv Karsten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 www.unidoc.dk gratis at bruge, kræver kun en mailadresse..med hensyn til IHC så skriv alt ind, så kan den lave dokumentationen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst faust Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Takker - det vil jeg afprøve.Men hvad så med installation rundt i huset, placering af dåser og rør. Hvordan dokumentere i detteMv Karsten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 thomasbl skrev:www.unidoc.dk gratis at bruge, kræver kun en mailadresse..med hensyn til IHC så skriv alt ind, så kan den lave dokumentationen.Thomas har du erfaringer med om det er muligt at lægge LK komponenter ind, da jeg kan se de ikke er med i deres default base ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 nej LK stumper er ikke med, endnu.der bruger jeg tavleKAT;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 laver en tegning af huset i paint og sætter streger på..sikkert noget der kan gøres nemmere.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts