TheDexterTeam Skrevet March 30, 2010 Rapporter Share Skrevet March 30, 2010 Hej,Ifølge vejledningen for tilslutning af backupmodulet skal ben 3 og 4 tilsluttes på controlleren. Skal controlleren "stadig" have sin egen tilslutning fra 72w strømforsyningen "også" (samtidig med ovennævnte)?Hilsen Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Pedersen Besvaret March 31, 2010 Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 Hej,Nej, den skal forsynes fra backup modulet fra klemme 3 og 4//Ano Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TheDexterTeam Besvaret March 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 ...jeps, det kan jeg godt se på principdiagrammet nu Men indgangsmoduler til lys skal ikke over backuppen vel?Mit problem er at min controller pludselig lukkede ned få timer efter at vi have monteret backupmodulet. Modem og alarmpir fungerede tilsyneladende alligevel, men controlleren gik død.Når jeg så forsynede controlleren med sin "egen" spænding (direkte fra powermudulet) ja så har controlleren kørt lige siden.Gad vide hvad der sker mon?Hilsen Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thomas Johansen1354922271 Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 godmorgen har du tjekket om det er 12 eller 24 volt den får ?????God påske Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 henrik knudsen1354922247 Besvaret January 16, 2011 Rapporter Share Besvaret January 16, 2011 Du kører ikke for mange enheder over back up ´en ? det kom jeg til - og den kan kun tage en vis effekt. Når så et relæ kippede trak den list mere strøm over back up´en og min controller tiltede... Det tog NOEGET tid inden jeg fandt ud af den dumhed jeg havde begået Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 17, 2011 Rapporter Share Besvaret January 17, 2011 Ja der er jo ingen grund til at strømforsyne f.eks. 230V Outputmoduler der afligevel ikke kan levere noget fornuftigt output, når strømmen/sikringerne ryger.Det er bla. derfor LK har lavet deres lille regneark til at beregne backup belastning og forventet backup tid på batteri. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
TheDexterTeam
Hej,Ifølge vejledningen for tilslutning af backupmodulet skal ben 3 og 4 tilsluttes på controlleren. Skal controlleren "stadig" have sin egen tilslutning fra 72w strømforsyningen "også" (samtidig med ovennævnte)?Hilsen Torben
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts