Thomas Bisgaard Skrevet March 30, 2010 Rapporter Share Skrevet March 30, 2010 Hey...Jeg har læst et sted at man kan koble flere wireless universal dimmere sammen hvis de 250w ik er nok.. Bliver de koblet sammen i serie eller skal man ha delt lysinstallationen ud på flere strenge?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenth Jensen Besvaret March 31, 2010 Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 Jeg er ret sikker på du skal have delt lys installationen ud på flere strengeJeg gjorde det selv på vores badeværelse, hvor vi har over 400 watt stjernehimmel, der kunne jeg heldigvis køre 3 transformatore på den ene dimmer og de sidste 3 på den anden dimmer.Men begge dimmere blev selvfølgelig styret af den samme funktionsblok, så de tænder og slukker samtidig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Bisgaard Besvaret March 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 Tak for svaret....selvom det ikke lige var det svar jeg havde håbet på. Nu er jeg i den situation at jeg har lavet 12 spots på 25W i stuen på en streng fordi jeg regnede med jeg skulle bruge uni dimmeren der monteres i tavlen. men nu har jeg jo læst herinde at man med fordel kan bruge wireless dimmere. og det har jeg tænkt mig at gøre. men jeg må gå på kompromis, og montere 20W i stedet for.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas Bisgaard
Hey...Jeg har læst et sted at man kan koble flere wireless universal dimmere sammen hvis de 250w ik er nok.. Bliver de koblet sammen i serie eller skal man ha delt lysinstallationen ud på flere strenge??
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts