Anders Larsen Skrevet March 28, 2010 Rapporter Share Skrevet March 28, 2010 Hej alle.Nu har jeg bøvlet lidt med min dimmer og kan ikke få det til at virke.Håber nogen kan hjælpe.Mit problem er hvordan jeg får mit 6sl wireless tryk til dimme min 400 UNI IHC/SA.Hvilken blok skal bruges?Og hvordan skal den fortrådes?Mvh PTA EL Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 29, 2010 Rapporter Share Besvaret March 29, 2010 du bruger en blok til fortrådet dimmer.. 1.2.01.c, fortrådet simpel dimmer styring..vejledningen til dimmerhttp://www1.lk.dk/katalog/vejledning/9894722_04.pdfder er fortrådning vistellers skriv igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders Larsen
Hej alle.Nu har jeg bøvlet lidt med min dimmer og kan ikke få det til at virke.Håber nogen kan hjælpe.Mit problem er hvordan jeg får mit 6sl wireless tryk til dimme min 400 UNI IHC/SA.Hvilken blok skal bruges?Og hvordan skal den fortrådes?Mvh PTA EL
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts