Klaus Larsen Skrevet March 28, 2010 Rapporter Share Skrevet March 28, 2010 Temperatur sensor til IHC check dene link.http://www.zigza.dk/tempsensor/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret March 31, 2010 Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 det ser nåde hvemmelavet ud hvordan med CE mærkning, garanti, osv? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus Larsen Besvaret March 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 Den er ikke CE mærket, men den er billig og virker,alternativet er den fra ELKO til 1.500,- Norske kroner,den er heller ikke CE mærket og egner sig ikke til udendørs installation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Chr. Besvaret March 31, 2010 Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 Hey,Hvad koster den ?Hvordan skal den forbindes ?Go' påske.Mvh. Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus Larsen Besvaret March 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 Den koster 250,- den skal forbindes til 0 VDC, 24 VDC og en indgang på et 24V Input modul.læs mere her www.zigza.dk/tempsensor/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 hej klaus..inden du reklamere for produkter, vil vi gerne vide det inden..bare til en anden gang..god påske Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus Larsen Besvaret April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 Thomas,Ok, det var jeg ikke klar over, men er det ok ?klaus ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus Larsen Besvaret April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 Thomas,Jeg har blodt udviklet den temperatur sensor vi alle har gået og ventet på, den vil jeg gerne dele med jer andre. Det er ikke nogen fed foretning blodt lidt til dækning af udviklingsomkostninger .klaus ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 klaus@zigza.dk skrev:Thomas,Jeg har blodt udviklet den temperatur sensor vi alle har gået og ventet på, den vil jeg gerne dele med jer andre. Det er ikke nogen fed foretning blodt lidt til dækning af udviklingsomkostninger .klaus ...og tak for det, den ser spændende ud.men vores regelsæt skal overholdes, ellers kører det af sporet.det er helt ok med tråden, det var mere ment som info til en anden gang.det er jo pisse godt at der er nogen der kan, når lk ikke kan.. du har vores opbakning til at fortælle og hjælpe brugerne med denne termostat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 klaus@zigza.dk skrev:Thomas,Jeg har blodt udviklet den temperatur sensor vi alle har gået og ventet på, den vil jeg gerne dele med jer andre. Det er ikke nogen fed foretning blodt lidt til dækning af udviklingsomkostninger .klaus ...du får lige god karma for det :cheer: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Frost Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 Super spændende! men billederne på dit site virker ikke rigtig... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Chr. Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 Jo billederne virker og kommer frem, men de er ALT for store, så en begrænsning på billed størrelserne ville hjælpe gevaldigt :-)Go' påske./Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Dyhre Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 nu vil jeg ikke lyde negativ men jeg er ikke helt med mht. at den skal sættes til en 24v 3mA modul.Lige et par. spørgsmål....... Skal den ikke sættes direkte til controlern ???Kan man se den aktuelle tempratur i visual ???Kan der kun sættes 1 til pr. indgang. (vi har jo kun 8 ialt på controler) ???det var vist det hele Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus Larsen Besvaret April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 1. Den skal tilsluttes et Input 24V modul og ikke til controlleren.2. Ja man kan se temperaturen direkte i visual.3. Der kan sættes 16 til på et input modul, og vi kan have 8 input moduler på en controller, så der kan i alt være 16 x 8 = 128 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Dyhre Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Jeg bliver sku mer og mer forviret.et input 24v 3ma er digitalt alså det kan sige om der er 1 eller 0 når du så siger at man kun skal bruge 1 input hvordan kan du så overfører tempratur til visual??Er det fordi at du ikke overfører tempratur men kun overfører om den er over elle under den fastsatte tempratur.??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret April 6, 2010 Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Spændende produkt.Gunshot, måske virkemåden er, at sensoren "pulser" på det digitale input, hvorfor også "LK Temperatur sensor" funktionsblokken skal anvendes.?/Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus Larsen Besvaret April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2010 Det er sådan den virker.klaus ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Dyhre Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Ok så forstår jeg det hele..... jeg var lidt forviret må jeg ærlig indrømme.jeg forstår også hvorfor at LK ikke har udgivet den ennu :laugh: hehehe (tror jeg) jeg har (som flerer nok har set) lavet lidt udstyr til ihc selv, der har jeg oplevet at hvis man skifter lidt for hurtigt indgange på controlern så holder den op med at svare og man kan også have svært med at oploade et nyt program hvis enheden der pulser ind på indgang er sat til mens man gør det hvor hurtigt komme pulser ind på sådan en ting???alså puls/pause og hvad er der imellem hver burst.Super at du har fået det til at virke, havde du en af deres temp så du kunne se protokollen ???Vh Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus Larsen Besvaret April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Den du kan købe i Norge virker, den er bare dyr.Hvorfor lk har trukket deres( http://www1.lk.dk/servlet/GenereringMainContext?LKnummer=507D6531 ) tilbage ved jeg ikke, men min den virker fint, læs mere her www.zigza.dk/tempsensor/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts