michael lyngby Skrevet March 27, 2010 Rapporter Share Skrevet March 27, 2010 blir den automatisk sat her i nat. eller kan jeg med fordel sætte uret nu så mit vække ur fungere optimalt efter hensigten morgen tidlig mvh Michael L Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Pedersen Besvaret March 27, 2010 Rapporter Share Besvaret March 27, 2010 Hej,Hvis du har opsat din controller så den automatisk skifter til sommertid - så skifter den vel til sommer tid :-) du skal dog huske at den skal opdatere tiden efter en NTP server på nettet, ellers gør den det ikke.//ano Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael lyngby Besvaret March 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 28, 2010 til sydeladende havde den justeret uret af sig selv, selv om den ikke er på nettet kom dog for sent op til at tjekke det imorges men da jeg lokkede på her i aften var den ok, eller justerer den i det øjeblik jeg går online med den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
michael lyngby
blir den automatisk sat her i nat. eller kan jeg med fordel sætte uret nu så mit vække ur fungere optimalt efter hensigten morgen tidlig mvh Michael L
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts