thomas Johansen1354922271 Skrevet March 25, 2010 Rapporter Share Skrevet March 25, 2010 Hej jeg har et lillet problem med at min controller genstarter ca 1 gang om ugen og det er alt for tit syntes jeg.er der nogle der har oplevet noget til svarende og har fundet en løsning på problemet på forhånd tak Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Pedersen Besvaret March 25, 2010 Rapporter Share Besvaret March 25, 2010 Hej,Prøv at opdatere firmware i controlleren//Ano Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thomas Johansen1354922271 Besvaret March 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 26, 2010 det er den nyeste firmware der er i den.det var også min konklusion men det er det desværre ikke øv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
thomas Johansen1354922271
Hej jeg har et lillet problem med at min controller genstarter ca 1 gang om ugen og det er alt for tit syntes jeg.er der nogle der har oplevet noget til svarende og har fundet en løsning på problemet på forhånd tak Thomas
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts