Martin Sørensen Skrevet March 25, 2010 Rapporter Share Skrevet March 25, 2010 Hej. Er der nogen der kan hjælpe med at løse dette "lille" problem?- Mine "rene" kip tændinger slukker kl. 00.00?Synes ikke rigtig at jeg kan se hvor problemet ligger?Jeg har Visual kørende..Med venlig hilsen Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 25, 2010 Rapporter Share Besvaret March 25, 2010 du lugter af at dine FB ikke er opdateret, det er en kendt fejl.inde på www.lk.dk er de opdaterede blokke til frit brug.direkte linkhttp://www.lk.dk/download/software/fb-opdateret-10-02-2010.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Sørensen Besvaret March 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 25, 2010 hey.takker for svaret. Jeg prøver dem...Kan man opdatere fb uden at miste programmeringen?Hilsen Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Pedersen Besvaret March 25, 2010 Rapporter Share Besvaret March 25, 2010 Hej,Når du har opdateret dine funktionsblokke skal du huske at skifte kip blokken ud i dit program - dette sker ikke automatisk :-)//Ano Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin Sørensen
Hej. Er der nogen der kan hjælpe med at løse dette "lille" problem?- Mine "rene" kip tændinger slukker kl. 00.00?Synes ikke rigtig at jeg kan se hvor problemet ligger?Jeg har Visual kørende..Med venlig hilsen Martin
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts