thomas Johansen1354922271 Skrevet March 23, 2010 Rapporter Share Skrevet March 23, 2010 hej er der nogle herinde der kan fortælle mig hvilken protokoller ihc komuniker med mellem controller og in/output modulerpå forhånd takThomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret March 24, 2010 Rapporter Share Besvaret March 24, 2010 Ja deres egen, og den er lukket, og du får dem aldrig til at luke noget ud om det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Dyhre Besvaret March 30, 2010 Rapporter Share Besvaret March 30, 2010 Den er nu ikke så indviklet man skal bare være meget præsis mht. timing ellers vil din controler få komunikationen galt i halsen.Hvad vil du vide... ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret March 30, 2010 Rapporter Share Besvaret March 30, 2010 Det hele, hvad ved du?Har du et komplet COM interface, eller et andet interface vi kan bruge fra f.eks. C++, VB eller et andet programmeringssprog Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Dyhre Besvaret March 30, 2010 Rapporter Share Besvaret March 30, 2010 Protokollen er ret simpel den består af 16 bit der bliver sendt kontinuerligt fra input til kontroler disse bit har så forskelig længde kort bit=1 langt bit=0 timming er ret vigtig hvis den glider lidt bliver kontrolern forviret og man kan lægge den helt ned Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thomas Johansen1354922271 Besvaret March 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 kan man så sende op til 16 funktioner ud af data bussen og ikke de 8 man har til rådighed ved LK.jeg skal bruge det til at styre mit musik anlæg hvor jeg har 5 input som jeg skal skifte mellem og jeg skal bruge en funktion til at skrue op og ned med. dvs 6 output fra data bussen til et rum i huset. det skal være vi gange med 5 da der er 5 rum i huset med indbygnings højtaler som skal styres af IHC.er der nogle af jer herinde der har lidt styr på at lave sådan et print ????? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Dyhre Besvaret March 31, 2010 Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 det skulle nok kunne lade sig gøre at bygge noget,lad mig høre lidt mer evt. et billede/block diagram af din ide Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thomas Johansen1354922271 Besvaret March 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2010 jeg havde regnet med noget hen af dette [file name=blok_diagram.zip size=20897]http://website.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/blok_diagram.zip[/file]blok_diagram.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
thomas Johansen1354922271
hej er der nogle herinde der kan fortælle mig hvilken protokoller ihc komuniker med mellem controller og in/output modulerpå forhånd takThomas
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts