Jesper Geerthsen Olsen Skrevet March 19, 2010 Rapporter Share Skrevet March 19, 2010 hej, hvorfor står en controller og summer, larmer og ændrer lyd når man tilslutter net til og fra. Troede ik sådan en skulle larme. er den ligeglad om strøm forsyning får fase på fase og nul til nul? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret March 19, 2010 Rapporter Share Besvaret March 19, 2010 Hvis du er sikker på at det er controlleren der larmer, så er der en defekt ved den. Det burde ikke have nogen funktionsmessig betydning om der er fase på nul og omvendt, men lovgivningsmessigt skal der være nul på klemmen mærket N. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret March 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 19, 2010 er jeg... Hvordan tester jeg så det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 19, 2010 Rapporter Share Besvaret March 19, 2010 aanonymoss skrev:er jeg... Hvordan tester jeg så det?Svært at forstå hvad du mener, men en simpel fase skrutrækker kan vise hvor fasen er, men det er ikke det der er problemet her. Hvis din controller larmer skal du kontakte din leverandør, ingen tvivl om det. Jeg tror nu mere på at det er en af dine andre komponenter der larmer.Det er VIGTIGT at du får det checket. I uheldigste tilfælde kan det udløse brand Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret March 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 20, 2010 det er controller. har kun dne og så en strømforsyning. 72watt. og så en masse wireless. Så problemet er ik så stort... er dog træls hvis jeg skal til at skifte controller. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret March 20, 2010 Rapporter Share Besvaret March 20, 2010 Prøv at lægge øret til din controller og din strømforsyning. Der er en større sangsynlighed for det er din strømforsyning de larmer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret March 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 20, 2010 ja det er det faktisk men synes nu også controller siger noget. Men hvorfor begynder strømforsyningen at larme? Lige da jeg skiftede controlleren ud sagde den intet før efter en uge el noget Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret March 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 20, 2010 vil lige konrollere at jeg har fortrådet den rigtigt, nogen der kan sende et billede af deres kabling? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret March 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2010 lk siger det måske har noget at gøre med at jeg kun har controller på noget med min. belastning? at jeg har for lidt belastning på... nogen der ved noget om det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ABO Besvaret March 23, 2010 Rapporter Share Besvaret March 23, 2010 Hej AanonymossIflg. Tekniske data i kataloget er der oplyst en minimumsbelastning på 3W.ABO Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret March 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 23, 2010 så det vil hjælpe at sætte den lille på istedet? er der andre alternativer? kan jeg evt sætte noget andet på... har de to komponenter i en ug6.... så der er ik rigtig mere din skinne plads Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ABO Besvaret March 23, 2010 Rapporter Share Besvaret March 23, 2010 Hej igenHvis du ikke kommer til at udbygge med mere så ville jeg indsætte en 15W istedet. ABO Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret March 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 23, 2010 ved ik hvad jeg skulle udbygge med, kan ik rigtig trække nogen ledninger Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts