Carsten Pedersen Skrevet March 18, 2010 Rapporter Share Skrevet March 18, 2010 hvor kan man købe et kabel med et D-sub 15 hanstik i den ene endeog et netværksstik i den anden ende som passer til IHC vægudtag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret March 18, 2010 Rapporter Share Besvaret March 18, 2010 Det kan man ikke umiddelbart. Som du selv nævner, så er Sub-d 15 et stik med 15 ben + stel, og et netværksstik har normalt 8 ben, + en evt. skærm. Men prøv at kigge forbi www.av-cables.dk de har alt i convertere, som kan hjælpe dig. Ellers beskriv dit behov nærmere.Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret March 19, 2010 Rapporter Share Besvaret March 19, 2010 calirica skrev:hvor kan man købe et kabel med et D-sub 15 hanstik i den ene endeog et netværksstik i den anden ende som passer til IHC vægudtagDu kan bruge et omsætningsstik fra sub-d til rj45 hun og et patchkabel i den længde der passer dig. Inde i omsætningsstikkets hus skal man selv klikke de 8 små stik(pinde) på plads der hvor du vil have forbindelsen.http://edblee.com/SDMA09S-88.html Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Carsten Pedersen Besvaret March 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 19, 2010 Passer dette sub-d9 til sub-d 15 stik og hvordan kan jeg se hvor de 8 stikpinde skal forbindes Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret March 19, 2010 Rapporter Share Besvaret March 19, 2010 Hvad skal du bruge det til? Sub-d15 er som regel brugt til VGA. Sub-d9 er mest kun til 9bens serielkabler og dette kan overføres direkte via PDS kabling med en converter. men video kan ikke umiddelbart overføres. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Carsten Pedersen Besvaret March 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 19, 2010 jeg vil gerne bruge min fladskærm som ekstern skærm på min bærbar pcog på begge er der sub-d 15 hunstik til dette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret March 19, 2010 Rapporter Share Besvaret March 19, 2010 Så er det en VGA extender du leder efter. Se:http://www.av-cables.dk/vga_kabel/vga_extender_294_da/De kan klare tricket.Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Carsten Pedersen
hvor kan man købe et kabel med et D-sub 15 hanstik i den ene endeog et netværksstik i den anden ende som passer til IHC vægudtag
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts