MIchael Bach Skrevet March 15, 2010 Rapporter Share Skrevet March 15, 2010 Hejsa. Ville gerne have kontakter på mine døre, så jeg kunne detektere åbning og få events kørt ud fra det. Men har ikke umiddelbart nogle link kabler ude ved dørene. findes der alternative muligheder måske trådløse ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael1354922260 Besvaret March 15, 2010 Rapporter Share Besvaret March 15, 2010 det er jo muligt at lodde en lille switch på en wireless tryk så er det kun fantasien som sætter grænser.her selv lodden en tiltswitch på et wireless tryk og sat på min låge til postkassen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret March 15, 2010 Rapporter Share Besvaret March 15, 2010 Du kan forbinde en trådløs modtager som denne til et input modul.http://www.visonic.com/Products/Wireless-Property-Protection/Receiver-mcr-308Og til den kan du tilslutte en magnetkontakt som denne:http://www.visonic.com/Products/Wireless-Property-Protection/Door-window-contact-mct-302Morten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret March 15, 2010 Rapporter Share Besvaret March 15, 2010 miro skrev:det er jo muligt at lodde en lille switch på en wireless tryk så er det kun fantasien som sætter grænser.her selv lodden en tiltswitch på et wireless tryk og sat på min låge til postkassen Hvis man gør det, skal man tænke sig en smule om med hensyn til, hvornår det wireless tryk skal sende: Metoden passer ikke særlig godt til steder, hvor trykket vil være aktiveret i lang tid ad gangen, for så vil batteriet hurtigt blive brugt. Det er fx ikke en god idé at sætte sådan en på en vindue, der tit er åbent - eller lave den til postkassen, så den aktiverer trykket, når lågen er lukket i stedet for åben.-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
z1terapi Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Er der nogen der har erfaring med disse trådløse magnetkontakter koblet til IHC? Virker det, er det nemt at sætte op osv. ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts