I et Genvex-system styres hastigheden af, at forskellige spændinger fra en autotrafo sendes til motorerne (80V - 125V - 150V - 220V) - hvilken spænding, der tilføres styres via relæer i IHC-systemet (24V outputmodul styrer 4 relæer med fælles udgang, som sendes retur til Genvex).Har nu fået det problem, at autotrafoen kortsluttes (er temmelig dyr)Jeg har mistanke om, at det måske skyldes at relæerne er blevet lidt "trætte", således at de ikke når at afbryde, før ny spænding kobles ind.Lyder det som en mulig forklaring?Venlig hilsenLeif
Spørgsmål
Leif Nielsen
I et Genvex-system styres hastigheden af, at forskellige spændinger fra en autotrafo sendes til motorerne (80V - 125V - 150V - 220V) - hvilken spænding, der tilføres styres via relæer i IHC-systemet (24V outputmodul styrer 4 relæer med fælles udgang, som sendes retur til Genvex).Har nu fået det problem, at autotrafoen kortsluttes (er temmelig dyr)Jeg har mistanke om, at det måske skyldes at relæerne er blevet lidt "trætte", således at de ikke når at afbryde, før ny spænding kobles ind.Lyder det som en mulig forklaring?Venlig hilsenLeif
Link til kommentar
Del på andre sites
23 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.