Mikael l Skrevet March 4, 2010 Rapporter Share Skrevet March 4, 2010 Hej jeg leder efter nogle "pæne"/usynlige magnetkontaktsæt, da jeg er ved at renovere mit hus og havde tænkt mig at styre mit varme med dem, og evt. engang koble IHC alarm på også..Men dem lk laver er kun med 2m ledning, så enten skal det jo splidses eller også skal de samles i en dåse, hvilket jo ikke lige ville være spececielt pænt at have siddende, da de ikke bare kan føres på loft da der er 1.sal..nogle gode forslag? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret March 4, 2010 Rapporter Share Besvaret March 4, 2010 Alarmsystem har dem både med 6m ledning og 10m ledning, nøjagtig samme type som LK sælger (LK laver dem ikke selv).Magnetkontakt med 6m ledningMagnetkontakt med 10m ledningHvis du ender med at skal samle dem i en dåse, så husk at du skal bruge en dåse med sabotagekontakt, og få den med ind i sabotagesløjfen.Eksempel på dåseEller LK's egen i Fuga udførelse (findes også i Opus 66). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret March 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 4, 2010 Ja det var da lidt bedre. Men skal jo have fra hvert vindue og ned til et input da jeg vil bruge det med min varmestyring, så det bedste ville være nogen man selv kunne montere ledningen på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret March 4, 2010 Rapporter Share Besvaret March 4, 2010 Hvad med denne?Magnetkontakt med skrueklemmerEller denne til planforsænket montage?Magnetkontakt med skrueklemmer planforsænket Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret March 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 4, 2010 Ja det skal nok næsten være sådan nogen, da jeg ikke tror der er så god mulighed for at plan forsænke i plastik vinduer... eller nogen der har erfaring med det?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret March 4, 2010 Rapporter Share Besvaret March 4, 2010 Det er ikke noget problem at undersænke i plastik. Jeg har gjort det, uden problem. Vores alarm mand havde gjort det mange gange. Største problem er alle de spor og riller o.l. men med lidt målen frem og tilbage kan man få dem til at passe.Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret March 5, 2010 Rapporter Share Besvaret March 5, 2010 Hvis man køber LK´s (alarmsystem's) magnetkontakter kan man få en bøsning med ekstra kraftig magnet til planforsænkning, så selvom magneterne ikke sidder helt over for hinanden (ca. 2-3cm) virker det alligevel.https://shop.alarmsystem.dk/Inventory/Navision/37279 ellerhttps://shop.alarmsystem.dk/Inventory/Navision/37282 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret March 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 5, 2010 Nu har jeg lige prøvet at bestille sådan et enkelt sæt her:https://shop.alarmsystem.dk/Inventory/Navision/37141Så må jeg jo se om det ikke er noget der kan bruges... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts