Alex1354922271 Skrevet March 2, 2010 Rapporter Share Skrevet March 2, 2010 hej... jeg har 2 alm. lampesteder, 1 wireless dimmer, og 1 uni dimmer. jeg har fint fået de 2 alm og wireless til at slukke på sluk alt funktionen, problemet er at sluk alt funktionen både kan tænde og slukke for uni dimmeren...???hvordan for jeg lavet det så uni dimmeren kun slukker når jeg slukker på min sluk alt funktion???Mvh. Alex Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 2, 2010 Rapporter Share Besvaret March 2, 2010 Hvilken funktionsblok bruger du ? Hvilken type er din Uni dimmer ? Hvilke indgange er fortråede på din Uni dimer ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Alex1354922271 Besvaret March 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 2, 2010 problemet er at det ikke er en dimmer fra lk af, det er en eller anden billig model, og mit bud er at det ville virke hvis jeg kunne få en 230v output til at være konstant on, og kun lige gå off i et øjeblik også on igen, så ville det virke. men ved ikke hvordan jeg skulle styrer min udgang sådan. sagt simpelt, skal 230v output være konstant on, bortset fra når der bliver trykket på sluk alt knappen...?håber du forstår... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret March 2, 2010 Rapporter Share Besvaret March 2, 2010 1.2.02.a er den bedste FB til at styre fortrådede dæmpere. Og den har en udgang for 230V klemmen, som du spørger til. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts