Martin Nielsen Skrevet January 4, 2008 Rapporter Share Skrevet January 4, 2008 Hvad vil i tro det vil koste at lave IHC i et nybyggeri på 160 km2. Det er materiale prisen jeg er ude efter og det er på alt el materiale? Bare en ca pris Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret January 4, 2008 Rapporter Share Besvaret January 4, 2008 Jeg vil tro omkring 40-60.000 kr, men det kommer jo helt an på om du findet et sted hvor du får gode rabatter, og hvad du egentlig skal ha' med i dit IHC system... røgalarmer, lysdæmpere, viewer, modem osv. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Nielsen Besvaret January 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 4, 2008 Kan godt købe det uden moms men det vil jeg ikke spare noget på i forhold til priserne man kan købe det til på nettede. Det skal være med røgalarmer lysdæmpere og viewer. Det er alt el materialer (kabler osv.) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 5, 2008 Rapporter Share Besvaret January 5, 2008 jakob´s bud er ikke skævt, jeg ville også skyde på 40-50.000 kr Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret January 5, 2008 Rapporter Share Besvaret January 5, 2008 Husk at det er småpenge i forhold til et nyt hus.Du kan jo også blot forberede til det hele og så udvide hen ad vejen. Så kan du da skære en del ned på investeringen i første omgang.Vi startede med 7 enheder og har nu 27 i tavlen + Wireless. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 5, 2008 Rapporter Share Besvaret January 5, 2008 hvis det er et nyt hus, betaler du jo over reallånet.bedre rente fås vist ikke Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Nielsen Besvaret January 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 7, 2008 Mange tak for alle de gode svar. Der kommer nok en masse andre spørsmål, når først arbejdet går igang. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 8, 2008 Rapporter Share Besvaret January 8, 2008 jamen vi skal nok svare dig.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts