kevin skov Skrevet February 16, 2010 Rapporter Share Skrevet February 16, 2010 Hej er der nogen der har FB til en LR350 dæmper funktion ønsket: dæmp op/ned 1tast.sluk alt indgang.sluk på PIR med timer.MVH Kevin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 17, 2010 Rapporter Share Besvaret February 17, 2010 Kan du ikke bare bruge:1.2.02.a Fortrådet dimmer 1- og 2 tast, med statusindikering og mulighed for PIR styring ? [file name=1.pdf size=9244]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/1.pdf[/file]1.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kevin skov Besvaret February 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 17, 2010 synes ikke lige jeg kan finde den FB i min ver 1.32 Er ved at teste en 2.2.7.a kædet sammen med en 2.1.4 måske virker det... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 18, 2010 Rapporter Share Besvaret February 18, 2010 AAAAhhh undskyld. Lagde ikke lige mærke til at det var ver. 1.0, sorry.Jeg læser blot nyeste indlæg, og får ikke altid læst hvilken kategori indlæget er postet i. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
kevin skov
Hej er der nogen der har FB til en LR350 dæmper funktion ønsket: dæmp op/ned 1tast.sluk alt indgang.sluk på PIR med timer.MVH Kevin
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts