Kongefwj Skrevet February 11, 2010 Rapporter Share Skrevet February 11, 2010 HejEr er nogle der har en ide til at teste LK røgalarmer, hvis man ikke har en LK test- /programmeringsenhed - og man ikke er ryger Kan man evt. bruge en alm. laser-pointer til at aktiver den? Eller skal jeg vente helt til nytår til der er ild i cigaren? :blush: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret February 11, 2010 Rapporter Share Besvaret February 11, 2010 Man kan få sådan noget detector test spray, lige hvor ved jeg ikke kan ikk huske hvor min mester købte det :/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret February 11, 2010 Rapporter Share Besvaret February 11, 2010 Alarmsystem har det - men de handler ikke med privat.Alarmsystem testgas Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kongefwj Besvaret February 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 11, 2010 Tak for det. Det er da godt nok et led datablad. Så tror jeg det er sundere at ryge..... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret February 11, 2010 Rapporter Share Besvaret February 11, 2010 Men mon ikk det kunne tænkes at den lokale elektronik pusher kunne risikere at have det... ellers vil jeg da heller ikke udelukke at en almindelig billig deo kunne gøre det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret February 13, 2010 Rapporter Share Besvaret February 13, 2010 men det der gas er vejen frem og den nemmeste og hurtigste løsning... Vi bruger sådan noget... måske ik lige den type... men det bliver hentet fra solar el- LM. vi går og laver brand test på brand anlæg. ABDL døre osv. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jimmi Besvaret February 20, 2010 Rapporter Share Besvaret February 20, 2010 Hvad med lidt ild i et stykke papir og så pust det ud. Så har du røg. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts