Jesper Nielsen Skrevet January 3, 2008 Rapporter Share Skrevet January 3, 2008 Vi skal i gang med at bygge og har planlagt en normal fortrådet installation men med wireless controller og tryk.Mit spørgsmål går på om man skal bruge inputmoduler i dette setup ?/Jesper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret January 3, 2008 Rapporter Share Besvaret January 3, 2008 Hvis alt hvad der skal give signal indtil controlleren er wireless, er det ikke nødvendigt med Input moduler, men jeg kan ikke se idéen i at benytte wireless tryk, når man alligevel er ved at bygge, eller renovere? - Det du skal betale ekstra for at få dem trådløse, er nok tæt på det du skal betale for kablerne. Desuden skal du også gå og skifte batterier en gang i mellem i dine wireless tryk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Nielsen Besvaret January 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2008 Ja, prisen på de wireless tryk og kablede tryk er nok rimelig ens, men jeg har vægtet flexibiliteten af de wireless tryk meget højt. Det er dejligt bekvemt at man kan sidde i bilen i indkørslen og tænde lyset i huset, tage trykket med i seng så man kan slukke alt lyset i huset osv osv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret January 4, 2008 Rapporter Share Besvaret January 4, 2008 man kunne jo tråde trykkene, som giver en højere stabilitet, også have et wireless tryk i lommen.jeg ville aldrig benytte wireless tryk, som faste tryk.jo, som stand alone, ellers ikke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret January 4, 2008 Rapporter Share Besvaret January 4, 2008 Jeg har faste tryk i hele mit hus, men 1 wireless udendørs, fordi jeg ikke kunne få noget ledninger den hen sådan bare lige.Derudover, så har jeg 3 fjernbetjeninger, en i stuen, en i jakkelommen og en i bilen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Nielsen
Vi skal i gang med at bygge og har planlagt en normal fortrådet installation men med wireless controller og tryk.Mit spørgsmål går på om man skal bruge inputmoduler i dette setup ?/Jesper
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts