Finn Gøge Skrevet February 9, 2010 Rapporter Share Skrevet February 9, 2010 HejEr der nogen af jer der har erfaring med Logitech Harmony 900 som fjernbetjening til IHC (IHC Control® Controller Visual med Viewer)Virker det ? er det nemt at konfigurer ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret February 9, 2010 Rapporter Share Besvaret February 9, 2010 Jeg har en Harmony 555 som IKKE virker med infrarød IHC forbindelse. Logitech lovede at det kunne lade sig gøre, men MANGE forsøg har vist at det kan den ikke.Jeg har stadig opsætningen i fjernbetjeningen, og af og til så kan det være jeg er HELDIG og den kan tænde lyset én gang, men det tændes kun én gang, og kan naturligvis ikke slukke det.Håb - men forvent ikke at det kommer til at virke.Surt - men sådan er det. Jeg har dog her på siderne læst at der er nogen der har fået det til at virke, så lad optimismen herske. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kenth Jensen Besvaret February 9, 2010 Rapporter Share Besvaret February 9, 2010 Skal man ikke bare have fat i en B&O IR modtager til IHC, og sikre sig at universal remoten understøtter B&O Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Frost Besvaret February 9, 2010 Rapporter Share Besvaret February 9, 2010 Har selv en logitech harmony 895, og virker upåklageligt med en alm irmodtager.. Kører dog trådløs, så ir senderen fra fjernbetjeningen sidder klistret direkte på modtageren.Skal lige siges at jeg ikke kunne finde nogle koder der virkede, og kunne heller ikke lære logitech'en koderne fra én ihc ir fjernbetjening. Så skrev en mail til logitechs support, med mit problem og produktnummer på ihc modtageren. Og 2 dage senere kunne jeg opdatere min logitech remote, og alt virker perfekt! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Frost Besvaret February 9, 2010 Rapporter Share Besvaret February 9, 2010 ...lidt off topic...Hvordan er række viden på 900'ren? min 895 kan med nød og næppe komme igennem en væg. Men savner ihc's super sende effekt! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Finn Gøge Besvaret February 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 10, 2010 Jeg var ude for at købe "svinet" i går, men de havde den ikke. I øvrigt ville de have 2500kr for den i Elgiganten ??????.Efterfølgende fandt jeg den på nettet til 2000kr.Jeg skal nok vende tilbage med rækkevidenFandt en video med den:http://www.youtube.com/watch?v=ZD1iJNdwoPI Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Poulsen Besvaret February 2, 2011 Rapporter Share Besvaret February 2, 2011 Så skrev en mail til logitechs support' date=' med mit problem og produktnummer på ihc modtageren.[/quote']Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål, men hvilket produktnummer brugte du?Såvidt jeg kan se varierer det afhængig af hvilken farve modtageren har:506D5502 Lysegrå506D6502 Hvid506D8502 Koksgrå Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Frost Besvaret February 2, 2011 Rapporter Share Besvaret February 2, 2011 husker ikke lige ordret hvad jeg skrev men er ihvertfald en hvid modtager jeg har ;-)Skal se om jeg kan finde noget på min logitech konto... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Frost Besvaret March 9, 2011 Rapporter Share Besvaret March 9, 2011 Ikke lige den hurtigste respons :-( men nu fik jeg kontrolleret min logitech konto... Kan bare se den hedder: 'LKIR modtager 16 kanal'Er desværre alt jeg kan se :-( har heller ikke gemt mine mails til/fra logitech's support. Men det var dem der opdaterede min konto, så ihc'en virkede, så det burde de kunne igen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
line-web Besvaret September 8, 2011 Rapporter Share Besvaret September 8, 2011 Harmony 900 har da RFDet vil sige at den også kan arbejde sammen med Wireless delen i Controlleren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcbob Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Harmony 900 har da RFDet vil sige at den også kan arbejde sammen med Wireless delen i ControllerenNej. De arbejder ikke sammen på wireless.Det er hverken samme protokol eller frekvens. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
lh03 Besvaret June 22, 2012 Rapporter Share Besvaret June 22, 2012 Harmony 900 har da RFDet vil sige at den også kan arbejde sammen med Wireless delen i Controlleren- og hvorledes skal det kunne lade sig gøre? Det kunne jeg godt tænke mig at vide ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
line-web Besvaret June 23, 2012 Rapporter Share Besvaret June 23, 2012 RF delen gør en af mine kamerater har den og det virker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Finn Gøge Besvaret September 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2012 en af mine kamerater har den IKKE, det ligger fasthvis han havde, havde du lagt info på hvordan det var sat op Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret September 23, 2012 Rapporter Share Besvaret September 23, 2012 en af mine kamerater har den IKKE' date=' det ligger fasthvis han havde, havde du lagt info på hvordan det var sat op[/quote']Ro på nu. Bare fordi der ikke er lagt noget info op om hvordan det fungere er da ikke ensbetydende med at det ikke virker.For 5-10 år siden var der en af LK's tidligere medarbejder som forsøgte sig som selvstændig med et alternativt produkt. Han havde bl.a. lavet en controler, som kunne snakke med LK's over wireless, samt hans egen ElektronicHouseKeeper. Han gjorde samme fejl som alle andre niche spiller. Han forsøgte at lave det propritært, så ingen andre kunne integrer med hans system. Hvad han laver idag ved jeg ikke, men man kan følge hans spor af konkurser på cvr.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim Andersen1354922293 Besvaret October 8, 2012 Rapporter Share Besvaret October 8, 2012 Jeg overvejer kraftigt at købe IR FUGA modulet.Jeg har en Logitech 525, og kan sagtens vælge IHC remote fjernbetjeningen i softwaren, og kan se at knapperne er forud valgt fra Logitechs side.Men virker Logitech fjernbetjeningen kun til B&O udagven af IR modulet, eller kan den også kører sammen med den normale "EL nr: 10 86 018 138"? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts