Per Majgaard Skrevet June 13, 2007 Rapporter Share Skrevet June 13, 2007 Jeg ved der i den nye controller er sådan en funktion at den husker hvordan ens bevægelsesmønster er og så benytter dette til hjemmesimulering, hvordan programmeres dette ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret June 22, 2007 Rapporter Share Besvaret June 22, 2007 hjemmesimulering følger ikke dit bevægelses mønster, den tager tilfældige udgange og en tilfældig tid.du kan dog selv bestemme hvilke udgange der skal tænde og tiderne.se under blok 6.3.02Indlægget redigeret: thomasbl, den: 2007/06/22 18:59 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 6, 2012 Rapporter Share Besvaret January 6, 2012 Jeg ved der i den nye controller er sådan en funktion at den husker hvordan ens bevægelsesmønster er og så benytter dette til hjemmesimulering' date=' hvordan programmeres dette ??[/quote']Jeg har godt hørt om denne funktion, men jeg har aldrig set nogen får det til at virke, heller ikke LK. Det vil dog også være temmeligt besværligt at programer i IHC, da der ikke er nogen direkte mulighed for at logge en række hændelser, og så afspille dem efterfølgende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 6, 2012 Rapporter Share Besvaret January 6, 2012 Jeg skrev godt nok at det var besværligt at programmer recording til hjemmesimulering, men jeg kunne alligevel ikke lade være med at prøve. Vedlagt er en FB, som kan optage 5 hændelser på 2 forskellige indgange, og efterfølgende afspille dem igen på 2 udgange, med en forud defineret pause mellem hver afspilning.Jeg håber at FB'en er rimelig selvforklarende, ellers må du skrive igen. Det bør også være rimeligt simpelt at udvide den til flere hændelser og flere ind/udgange. Men vær opmærksom på at tænd er end hændelse og sluk er endnu en hændelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret January 6, 2012 Rapporter Share Besvaret January 6, 2012 Jeg har godt hørt om denne funktion' date=' men jeg har aldrig set nogen får det til at virke, heller ikke LK. Det vil dog også være temmeligt besværligt at programer i IHC, da der ikke er nogen direkte mulighed for at logge en række hændelser, og så afspille dem efterfølgende.[/quote']Nu er det godt nok en 4½ år gammel post du svarer på her.. Den omtalte FB ligger i downloadsektionen.LINK Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 6, 2012 Rapporter Share Besvaret January 6, 2012 UPS. Det havde jeg ikke lige set. Jeg svarede på den fordi den dukkede op som en ny post i oversigten over seneste poster. ???? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret January 6, 2012 Rapporter Share Besvaret January 6, 2012 UPS. Det havde jeg ikke lige set. Jeg svarede på den fordi den dukkede op som en ny post i oversigten over seneste poster. ????Ja, det kan jeg egentlig godt se.. Det er pga. at overskriften på den nye post er brugt før, og så hopper man i den gamle post. Utroligt at denne fejl ikke snart bliver rettet. Det er LÆNGE siden der første gang blev gjort opmærksom på dette efterhånden kendte problem under Generelt. (9 måneder siden kan jeg se) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 6, 2012 Rapporter Share Besvaret January 6, 2012 Gad vide hvad der stod i landvad's post. Der er flere ting som godt kunne gøres bedre på dette board, men det har jeg allerede forslået for noget tid siden i et af forane (kan ikke længere huske hvilket). Jeg har imidlertid ikke set/hørt nogen reaktioner. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Landvad1354922303 Besvaret January 8, 2012 Rapporter Share Besvaret January 8, 2012 ja jeg kan se der er noget rod når man kommer til at anvende et emne som er brugt før så jeg kalder det lige noget nyt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Majgaard
Jeg ved der i den nye controller er sådan en funktion at den husker hvordan ens bevægelsesmønster er og så benytter dette til hjemmesimulering, hvordan programmeres dette ??
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts