Hop til indhold
  • 0

Ingen forbindelse med administartionsdelen

Max Andersen
 Share

Spørgsmål

HejJeg skiftede min controller i sommers fra en version 1 til version 2 for bla. at få mulighed for at logge på udefra mm. Men jeg har nu for anden gang oplevet at jeg ikke kan komme i kontakt med administrationsdelen. Jeg kan godt med Visual delen programere både via LAN og USB. Men administartionsdelen kan jeg ikke forbinde til. Jeg har haft adgang til den via 4 forskellige computere i huset uden problemer. Men så pludselig i onsdags ville ingen af dem finde controlleren. Sidste gang det skete fandt jeg et reset program til controlleren på dette fremragende forum og på den måde fik jeg reset controlleren, lagt nyt firmware i samt en backup af programmet. Dog havde jeg ingen backup af opsætningen til mail mm. så det var om igen.Inden jeg laver samme manøvre igen vil jeg høre om der er andre måder eller om det er normalt at skulle gøre det. Jeg er pt. ved at lave sider til scene adgangen. Jeg ved ikke om det er der problemet opstår.Hilsen Max

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Jeg har samme problem. Det er fordi controlleren bliver stresset, ved for meget programering i flg. LK. Dette skulle dog blive løst i næste firmware som kommer sidst i jan 2010 (hmmm lk, slip den nu) . Min controller fryser totalt, og kommer først igang efter en genstart i admin. programmet. MEN jeg kan kun logge på admin programmet fra en XP config. Win 7 kan ikke finde controlleren.Måske har du Win 7 ?

Link til kommentar
Del på andre sites