Hop til indhold

Kan nogle redigere i min 'VIS'-fil

Recommended Posts

HeyJeg er ret ny ihc-bruger og kan kun tilknytte enkelte udtag til stikkontakter.Jeg skal enten have at vide (1) hvordan man importerer nogle af de tilgængelige funktioner (.vis-filer) ind i sit hovedprogram, eller (2)emaile min .vis-fil til en person der kan programmer nogle enkelte scenarier/funktioner til mig, på timebetaling.Er der nogle bud?kh asger

Link til kommentar
Del på andre sites

Det betyder bare at jeg har en meget lille teknisk forståelse med ihc, men jeg kan dog tilknytte lampeudtag og udtag til afbrydere, så jeg kan styre lyset fra de passende steder.Men jeg er lidt blank hvad angår programmering af scenarier, og skumring/ure, etc., så derfor ville jeg enten 1) forsøge at downloade nogle af de delprogrammer der ligger på på foraet, eller 2) blot betale mig fra at nogle kan programmere det. Jeg antager at der må sidde nogen man kunne sende sin vis-fil til, sammen med en beskrivelse af hvad det skal kunne.Jeg tror nemlig måske det er lidt for langhåret for mig at kaste mig ud i programmering, ift. hvad det vil koste at få det lavet ude i byen,kh

Link til kommentar
Del på andre sites

Så vidt jeg ved, kan man ikke importere andre projekter ind i ens eget projekt.Men hvis du åbner en andens projekt fil som indeholder nogle funktionsblokke du gerne selv vil bruge, kan du markere blokken og trykke "Bibliotek -> Gem funktionsblok" derefter vælge et sted hvor du vil gemme den på din PC.Når du så senere har åbnet din egen projekt fil, kan du indsætte denne funktionsblok, eller en af de andre færdige funktionsblokke som LK har lavet

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok