Anker Skrevet January 26, 2010 Rapporter Share Skrevet January 26, 2010 Jeg har ved et tilfælde fået fat i nogle IVC/Analog Controller Der er 8 analog input 4-20 mA4 Pulse input (> 10 mSec)Der er RS232 og RS485 men mere spændende er IHC delen, den har en udgang og en indgang. På udgange kommer der det normal IHC puls tog, Så jeg tror man skal sætte en udgang, og så vil den svare tilbage hvad DC der er på en indgang.der er også en status lampe som blinker som på en IHC controler.Er der nogen der kender til sådan en fætter ?? den løser jo problemet med manglende analog indgang til IHC. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kenneth madsen Besvaret January 29, 2010 Rapporter Share Besvaret January 29, 2010 jeg er intreseret hvis du vil sælge en eller 2hilsen kenneth Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret January 30, 2010 Rapporter Share Besvaret January 30, 2010 anker skrev:Jeg har ved et tilfælde fået fat i nogle IVC/Analog Controller Der er 8 analog input 4-20 mA4 Pulse input (> 10 mSec)Der er RS232 og RS485 men mere spændende er IHC delen, den har en udgang og en indgang. På udgange kommer der det normal IHC puls tog, Så jeg tror man skal sætte en udgang, og så vil den svare tilbage hvad DC der er på en indgang.der er også en status lampe som blinker som på en IHC controler.Er der nogen der kender til sådan en fætter ?? den løser jo problemet med manglende analog indgang til IHC. HejJeg mener at huske at tilbage i IHC'ens start lavede LK dette modul til Term controlleren, men modulet udgik sammen med en controller med 64 ind- og 64 udgange. Jeg tror ikke modulet supporteres af de nye controller versioner.Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nis Lund Besvaret February 14, 2010 Rapporter Share Besvaret February 14, 2010 Hej Jeg har 6 Analoge Indgange i min IHC med en Zelio Logic PLC 16I / 10U tran. m/ur 24VD fra Schneider El-nr.: 7523005462.Det er lavet med lidt digital kommunikation i tilgift får man et lille displayNis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret March 10, 2016 Rapporter Share Besvaret March 10, 2016 På 1/29/2010 at 20:42 , kenneth madsen skrev: jeg er intreseret hvis du vil sælge en eller 2hilsen kenneth Der er kommet en til salg på dba:http://www.dba.dk/ihc-ivc-analog-controller/id-1000835103/ -- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret November 9, 2017 Rapporter Share Besvaret November 9, 2017 På 3/10/2016 at 13:41 , Jakob Barfod skrev: Der er kommet en til salg på dba:http://www.dba.dk/ihc-ivc-analog-controller/id-1000835103/ ...og nu er den der igen. Samme link(!) -- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts