niklas pedersen Skrevet January 20, 2010 Rapporter Share Skrevet January 20, 2010 Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde tavlekat,er lidt træt af at vente på lk. Det gør ikke noget hvis det er en gamle version.tak på forhånd Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 21, 2010 Rapporter Share Besvaret January 21, 2010 Emnet har været oppe flere gange her i forummet. Søg lidt i de gamle tråde. Og mens vi venter på LK må vi nøjes med den gamle version som jeg forgæves har forsøgt at uploade her til forummet. Men du kan finde et link via min hjemmeside: www.strammelse.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
niklas pedersen Besvaret January 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 21, 2010 har prøvet www.strammelse.dk men det virker ikke da i skifter sever har så prøvet webmail.strammelse.dk men det kan jeg heller ikke få til at virke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Chr. Besvaret January 21, 2010 Rapporter Share Besvaret January 21, 2010 Arh, der var du vist lidt hurtig ;-)Der findes ude til venstre et link til IHC og via denne link kan du komme frem til download af tavlekat :-)Mvh. Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
niklas pedersen Besvaret January 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 21, 2010 takker mange gange Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts