Morten Junker Skrevet January 20, 2010 Rapporter Share Skrevet January 20, 2010 Jeg har problemer med 2 af mine wireless uni dimmer. den ene startede for 14 dage siden, med at slukke ca 5-6 sek senere end normalt. (rampetid på 1 sek) og nu er der et udtag mere der gør det samme. dog langsommere. jeg har ikke ændret noget i programmeringen. de har RSSI på 27 og 25. har lige prøvet at loade projektet til controller igen. uden resultat.det er også uden betydning hvilke tryk jeg bruger. (3 tryk er programmeret til uni dimmerne.hvad kan der være galt? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kenth Jensen Besvaret January 20, 2010 Rapporter Share Besvaret January 20, 2010 Jeg oplevede præcis det samme for et par uger siden.Det viste sig at være en kendt fejl i firmwaren i controlleren.Jeg løste det ved at slette de pårørte links i Visual og oprette dem igenSe evt. denne trådhttp://ihc-user.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=34&func=view&catid=25&id=9915 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts