Hop til indhold
  • 0

Natlys og daglys

Henrik Rosenkilde
 Share

Spørgsmål

Hej jeg har endu et problem som jeg håber kan løses.Jeg vil gerne have følgende opsætning:Hvis man skal på toiletet om natten skal lyset i soveværelse reguleres op til 25% over 30 sek. Ligeledes skal lyset på toiletet reguleres op til 35% over 30 sek. Der må godt være en forsinkelse på indkobling af lys på toiletet på 5 sek.Jeg har lysdæmper i både sovevær. + toilet. På toiletet er tilmed en pir sensor, som tager sig af at tænde lyset.Endvidere vil jeg gerne have at begge lys slukkes automastisk 20 sek. efter at PIR har registreret sidste bevægelseDette scenarie skal kun fungerer mellem kl. 23.00 - 06.00Håber på der sidder et geni der kan hjælpe. På forhånd tak

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Udgang for PIR skal forbindes til PIR indgang på den blok som normalt styrer dit toiletlys, og det eksisterende PIR link skal slettes.Funktionen kan kun tændes indenfor de angivne tidspunkter.PIR sensoren virker normalt når funktionen ikke er aktiv. Mens funktionen er aktiv vil PIR sensoren slukke begge lamper [file name=Forum_danros-20100118.vis size=51222]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Forum_danros-20100118.vis[/file]

Forum_danros-20100118.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Der virker næsten efter hensigten.Der er dog et problem:Lyset tænder på badeværelset hver dag. kl. 23.50 og lyser hele natten, hvis der ikke registreres en bevægelse på PIR føler.Nogen der har et bud på hvad der er galt (har vedhæftet projekt) [file name=Forum_danros_20100123.vis size=129749]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Forum_danros_20100123.vis[/file]

Forum_danros_20100123.vis

Link til kommentar
Del på andre sites