Martin Würtz Skrevet January 15, 2010 Rapporter Share Skrevet January 15, 2010 HejEr der nogen her, der har erfaring med eller teknisk forståelse om denne kan bruges i forbindelse med IHC-net ? (se nedenstående link)http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=231542Mvh Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 15, 2010 Rapporter Share Besvaret January 15, 2010 Den virker fint på alt Ethenet kat. 3 til kat 6 kabling.Den sender nemlig strømmen gennem de ledige par der ikke bliver brugt ved dataforbindelser. Lidt ligesom IHC-net gør med at sende TV/Tlf på de ledige par. Derfor vil den heller ikke kunne bruges på IHC hvis du har "Tripple splitter" på og bruger kablet til andet end en ren data kabling. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Würtz Besvaret January 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 16, 2010 Skal bruge det til B&O, deres masterlink og powerlink, da jeg desværre ikke har fået trukket nok ICH-net udtag.Det lyder som om, ud fra min ret begrænset tekniske viden, at det ikke så godt kan lade sig gøre til masterlink og powerlink? Mvh Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret January 16, 2010 Rapporter Share Besvaret January 16, 2010 IHC net er blot et skærmet Cat6 edb drop (Cirka). Så hvis du har trukket edb kabling (PDS) kan du være heldig at IHC NET komponenterne kan bruges. der er ingen garanti for dæmpning, impedans, støj o.l.Det behøves du ikke at bruge en PowerOverEthernet (PoE) adaptor til. Den bruges til at forsyne eks. IP-telefoner, Trådløse accesspoint eller lignende, hvis der ikke er en stikkontakt hvor udstyret skal stå. Og så vidt jeg ved har det ikke noget med B&O at gøre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 16, 2010 Rapporter Share Besvaret January 16, 2010 Har aldrig været (læs haft råd til) B&O fan og derfor ikke kikket nærmere på deres specielle kabling.Men http://www.av-connection.dk/?ML=845 har en del færdige og delvist færdig kabler kan jeg se.Hvad er problemet ? Du har kun fået trukket 1 IHC net kabel imellem de steder hvor du skal bruge dit B&O ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Würtz Besvaret January 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 17, 2010 Mit problem er at jeg kun har 2 ihc-net stik til mit B&O tv i køkkenet og jeg skal bruge 3. I øjeblikket har jeg antenne på den ene og powerlink på den anden, men jeg mangler at koble det til masterlink. Derfor havde jeg en forhåbning om, at jeg kunne overføre en masterlink forbindelse trådløs til masterlink.Mvh Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin Würtz
HejEr der nogen her, der har erfaring med eller teknisk forståelse om denne kan bruges i forbindelse med IHC-net ? (se nedenstående link)http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=231542Mvh Martin
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts