Bjarne Sørensen Skrevet January 15, 2010 Rapporter Share Skrevet January 15, 2010 Hej mine gode kollegaer.Jeg skal igang med at montere min IHC-installation. Det er efterhånden mange år siden jeg lavede IHC sidst.Jeg har et par spørgsmål:Jeg har monteret tavlens svagstrøm iht. de medleverede tegninger fra LK med de rigtige farver.Jeg mener at der er noget med at der er en bestemt farverækkefølge som trykkene skal monteres efter, så det passer med dokumentationen uden at man skal ændre noget iden, så ØV,ØH,NV;NH har de rigtige farver monteret og de tilhørende lysdioder. Jeg har trukket IHC-nopovic 10 kablet til tryk.Da jeg startede controlleren op fik jeg en besked om at jeg skulle opdatere firmwaren, hvor finder jeg den henne? Hvordan opdaterer jeg den?Mit setup er følgende:Ihc visual2 wireless med viewer1xpsu 72W4xinput 24/242xinput 24/3 (er på vej)4xoutput2303xoutput24 (1 mere er på vej)3xunni dimmer 4002xlk dimmer 160På forhånd tak.Mvh Bjarne Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 15, 2010 Rapporter Share Besvaret January 15, 2010 Det ser fint ud, du er godt på vej Du finder seneste firmware mm her:http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts