Palle Nygaard Jensen1354922232 Skrevet January 12, 2010 Rapporter Share Skrevet January 12, 2010 kan jeg få hjælp til at indstille DIP switche korrekt til henholdsvis gangtest og til drift? Eller ved nogen om alle tre kontakter i stilling OFF er drift eller gangtest? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret January 12, 2010 Rapporter Share Besvaret January 12, 2010 Alle 3 dipswitche off er standardindstilling, dvs. drift mode og normalfølsomhed.Hvis du sætte dip 1 on, er den sat til gangtest. Bemærk at den først lige skal starte op igen når du klikker fronten på igen. (ca 1 minut/når dioden holder op med at blinke)Dip 2 og 3 er til at indstille følsomheden.Du kan se i vejledningen her hvordan du kan indstille følsomheden og også en beskrivelse af gangtesten:http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/97810_04.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Palle Nygaard Jensen1354922232 Besvaret January 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 13, 2010 tak for svar, og det er faktisk også det jeg har og oplever, men når jeg sætter switch 1 ON, får jeg intet respons fra PIR`n. Når alle tre er sat OFF, blinker dioden når der er bevægelse i dens funktionsrækkevidde!jeg kan med andre ord ikke få et resultat for gangtesten. Måske det ene minut du siger jeg skal vente, skal være 2 - 3 min? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret January 13, 2010 Rapporter Share Besvaret January 13, 2010 Lergård40 skrev:tak for svar, og det er faktisk også det jeg har og oplever, men når jeg sætter switch 1 ON, får jeg intet respons fra PIR`n. Når alle tre er sat OFF, blinker dioden når der er bevægelse i dens funktionsrækkevidde!jeg kan med andre ord ikke få et resultat for gangtesten. Måske det ene minut du siger jeg skal vente, skal være 2 - 3 min?HejDip 1 gør ikke andet end at tænde/slukke for lysdioden. Det kan bruges så man ikke kan se detektorens dækning(hvis man er tyv). Men hvis du forbinder testklemmen til 0V tændes dioden, så man ved test af sit anlæg kan se om detektoren virker som den skal.Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Palle Nygaard Jensen1354922232 Besvaret January 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 14, 2010 Hej Mortendet er jeg helt med på, men så er det jeg siger, at mine PIR virker sådan, at når alle tre switze står OFF, så kan "tyven" se at han er opdaget, men når jeg sætter switch 1 i ON, så tænder dioden ikke??????i følge vejledningen skulle det da være omvendt??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Palle Nygaard Jensen1354922232
kan jeg få hjælp til at indstille DIP switche korrekt til henholdsvis gangtest og til drift? Eller ved nogen om alle tre kontakter i stilling OFF er drift eller gangtest?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts