Peter Schefe Skrevet January 11, 2010 Rapporter Share Skrevet January 11, 2010 Hej,Mit udendørs lys bliver ved med at brænde. Er der nogen der kan se på min fil, hvad der er galt? [file name=ihc_11.vis size=535045]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ihc_11.vis[/file]ihc_11.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret January 11, 2010 Rapporter Share Besvaret January 11, 2010 Umiddelbart ser alt fint ud.Du tror ikke du har en pir der er defekt?Er det på alle 3 udvendige lys blokke? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret January 11, 2010 Rapporter Share Besvaret January 11, 2010 eller en udgang der hænger.Hvad siger dit serviceview? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Schefe Besvaret January 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 12, 2010 jeg prøvede at sætte tændetiden ned og fandt ud af, at der var noget der fik den til at tænde hele tiden. Måske er det nogle grene eller noget. Kna man indstille følsomheden på den? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret January 12, 2010 Rapporter Share Besvaret January 12, 2010 Hej PeterDu kan ikke indstille følsomheden på Opus 73 pir'en (går jeg udfra det er). Prøv istedet at se om kapslingen (gummimembraner/frontdæksel) er defekt. Hvis dette ikke er tilfældet tyder det desværre på defekt i selve pir'en. Jeg går udfra at du har set i Serviceview at input fejlagtigt pulser hele tiden... ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Schefe
Hej,Mit udendørs lys bliver ved med at brænde. Er der nogen der kan se på min fil, hvad der er galt? [file name=ihc_11.vis size=535045]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ihc_11.vis[/file]
ihc_11.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts