Andy Nielsen Skrevet January 9, 2010 Rapporter Share Skrevet January 9, 2010 Er ny herinde men kan dælme ikke få upload til at virke......DVS den uploader fint nok og siger "1 billede upload" men klikker men klikker jegefterfølgende på mine billeder er mappen tom den skriver flg.......CC UPLOAD LIMIT STATUSUpload kø 1 billede uploaded DSC00751.JPGFuldført.[ Maximum upload filstørrelse 8 ] hva susme betyder "filstørrelse 8"??????Håber der er en der gider hjælpe./Andy Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 9, 2010 Rapporter Share Besvaret January 9, 2010 tror lige gert skal kigge på det, send ham lige en PM (gkn76) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Andy Nielsen Besvaret January 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 9, 2010 Takker det prøver jeg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Andy Nielsen Besvaret January 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 10, 2010 Efter software update på forum virker min upload. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts