Claus1354922249 Skrevet January 3, 2010 Rapporter Share Skrevet January 3, 2010 HejJeg har brug for en blok. som skal virke på følgende måde.Ved langttryk(2 sec.) skal en timeren starte, og selv slukke efter 30 minuter. men man skal også kunne afbryde timeren ved et korttryk. Jeg håber at der er en der kan hjælpe.Mvh.cc-nielsen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenth Jensen Besvaret January 3, 2010 Rapporter Share Besvaret January 3, 2010 Det var en af de nemme Den er lavet så du kan ændre både de 2 sekunder og de 30 minutter til andre værdierMeld gerne tilbage om det virker i praksis, det virker i hvert fald i simulering [file name=ventilator_styring_kort_lang_tryk.vis size=17350]http://ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ventilator_styring_kort_lang_tryk.vis[/file]ventilator_styring_kort_lang_tryk.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus1354922249 Besvaret January 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2010 Tak for hjælpen, for prøvet dette i morgen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus1354922249 Besvaret January 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 4, 2010 Hej Igen Hvordan laver jeg Vis-filen om til en IFB-fil.På forhånd tak.Mvh.CC-Nielsen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenth Jensen Besvaret January 4, 2010 Rapporter Share Besvaret January 4, 2010 Du skal åbne den projektfil .vis som jeg vedhæftede.Markere selve blokken der hedder "Kort-lang tryk - styring af ventilator", derefter vælger du Bibliotek -> Gem funktionsblok, hvor efter du gemmer blokken i en folder.Derefter åbner du din egen projekt fil .vis og indsætter blokken i det rum du ønsker.Gav det mening? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Claus1354922249
HejJeg har brug for en blok. som skal virke på følgende måde.Ved langttryk(2 sec.) skal en timeren starte, og selv slukke efter 30 minuter. men man skal også kunne afbryde timeren ved et korttryk. Jeg håber at der er en der kan hjælpe.Mvh.cc-nielsen
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts