Hop til indhold
  • 0

Manglende wireless-signal på controller m. viewer

Christian Hansen
 Share

Spørgsmål

Jeg sidder og er i gang med at programmere en trådløs nøglering.Problemet er så, at når jeg skal linke den til controlleren, har jeg hverken signal eller batteri-niveau oplyst derinde i programmet. Den er helt tom.Så var jeg oppe på loftet for at se om der var noget at se der. Men der lyser min wireless-diode så heller ikke på controlleren.- Nogen der kan sige mig hvad jeg lige skal gøre??? Har prøvet at tage slå strømmen fra til alt ihc i et kort øjeblik. På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Har prøvet at tage strømmen fra IHC systemet et par gange nu, men der er ingen forandringer sket.Min OK lampe på controlleren, blinker som den skal.De øvrige to lamper, batteri-lampen og den jeg tror der er til det trådløse-signal, lyser ikke. Dog har jeg som sagt, heller ingen signal i mit visualprogram, når jeg sidder og skal programmere et trådløsttryk.Ellers må jeg se om jeg kan få fat på nogen hos LK imorgen..

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Og du er med på at LED'en for det trådløse signal kun lyser/blinker når du trykker på en af knapperne på din nøglering?? Den skal ikke lyse hele tiden.Samme gælder i visual: du får ingen batteriniveau og signal styrke førend du enten linker til controlleren eller laver en test.Ville bare lige være sikker......

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Ehh.. Ved ikke hvad jeg har tænkt. Har før lavet trådløse tryk her i huset.. Godt nok en del tid siden, men alligevel!Var ikke klar over at den kun blinker på controlleren, når trykkene bliver aktiveret! Men var godt klar over, at når man sidder med dem i programmet! Dog havde jeg forsøgt et par gange, uden der skete udslag, hvilket fik mig til at tro der var noget helt galt!Fik prøvet det hele igennem endnu en gang, efter du skrev overstående..Tak for hjælpen i hvert fald. Rart man kan blive hjulpet igennem med så simple ting, man ikke en gang selv kan se! :blush:

Link til kommentar
Del på andre sites