Martin1354922249 Skrevet January 2, 2010 Rapporter Share Skrevet January 2, 2010 Hej!Jeg går og overejer at udvide min ihc installation med ihc alarm. I den forbindelse har jeg researchet lidt på nogle materialer og er kommet til den konklusion at man skal, hvis man vil have pir på både sin alarm installation og sin lys installation, have to forskellige pir-sensorer???Kan det virkeligt passe?Skal man virkelig i min situation have to pir sensorer i hvert rum?Eller er der en måde hvorpå man kan nøjes med en?Martin! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ABO Besvaret January 2, 2010 Rapporter Share Besvaret January 2, 2010 Hej MartinSkal du benytte pir'en til tænding af lys eller skal den blot hjælpe med at slukke lyset efter dig? I min optik er det kun smart at lyset tænder selv ganske få steder i boligen. Alarm pir'en er fin til at obersevere om der er nogle tilstede, men produktet har en lang reaktionstid for at undgå fejlalarmer. Den er derfor ikke særlig "kvik" til at tænde lyset men rigtig god til at slukke lyset efter dig - altså hvis du glemmer det.ABO Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922249 Besvaret January 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 2, 2010 Tak for hurtigt svar.Nej jeg ser heller ikke den store ide med at de skal tænde lyset.Så de skulle kun være til sluk. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jacob Madsen Besvaret January 2, 2010 Rapporter Share Besvaret January 2, 2010 Jeg har alarm pir flere steder i huset. men de er kun sat til at slukket lyset, hvis der ikke har været bevægelse i 15 min, og det virker ganske fin. Har prøvet det med at den skal tænde lyset i en gang, men der er man kommet halvvejs igennem gangen før der sker noget Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922249 Besvaret January 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 2, 2010 Tak for svarene. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922249 Besvaret January 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 2, 2010 Hvad for en fb bruger i til sluk med pir? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts