Hop til indhold

Pir til Lys + alarm

Recommended Posts

Hej!Jeg går og overejer at udvide min ihc installation med ihc alarm. I den forbindelse har jeg researchet lidt på nogle materialer og er kommet til den konklusion at man skal, hvis man vil have pir på både sin alarm installation og sin lys installation, have to forskellige pir-sensorer???Kan det virkeligt passe?Skal man virkelig i min situation have to pir sensorer i hvert rum?Eller er der en måde hvorpå man kan nøjes med en?Martin!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MartinSkal du benytte pir'en til tænding af lys eller skal den blot hjælpe med at slukke lyset efter dig? I min optik er det kun smart at lyset tænder selv ganske få steder i boligen. Alarm pir'en er fin til at obersevere om der er nogle tilstede, men produktet har en lang reaktionstid for at undgå fejlalarmer. Den er derfor ikke særlig "kvik" til at tænde lyset men rigtig god til at slukke lyset efter dig - altså hvis du glemmer det.ABO

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok