Jesper Geerthsen Olsen Skrevet December 30, 2009 Rapporter Share Skrevet December 30, 2009 hej lyset stoppede med at virke idag efter jeg kom og tændte lyset så gik strømmen og så efter kunne jeg tænde lyset igen... og nu vil controller ik finde pc over usb el noget.hvad kan jeg gøre ved det?HJJÆÆÆÆÆLPP: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenth Jensen Besvaret December 30, 2009 Rapporter Share Besvaret December 30, 2009 Har du prøvet at tage strømmen fra den et minuts tid og tænde den igen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2009 ja det virker vist ik? hvad kan jeg så gøre? den står bare og konnector hele tiden? usb. hvordan resetter jeg den? kan man lave koden om? hvad kode er normal og hvad navn? er det admin og kode 1234? el Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret December 31, 2009 Rapporter Share Besvaret December 31, 2009 Ja det virker godt nok som om den er blevet defekt. Et sidste shot kunne være at du disabler din firewall, før du kobler dig på via http://usb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2009 men hvorfor kan den gå ned bare sådan lige? dækker garantien det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret December 31, 2009 Rapporter Share Besvaret December 31, 2009 Hvis den er inde for garanti (2 år),så dækker de. LK's procedure er at du kontakter kundeservice som siger ok for at du køber en ny hos grossisten. Installerer den, og returnerer den defekte med en fejlbeskrivelse, hvorefter du får en kreditnota (sådan var det da jeg havde det samme problem). Er du privat mand, så skal du have fat i din elektrikker.Prøvede du forøvrigt at disable din Firewall før du gik på via USB? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2009 nu har jeg sendt den tilbage til grossisten. men har selv sat den op iflg. Lk forskrift og isat den en ug12. Er der ik det store i. Er selv udlært elektriker så derfor købte jeg den hjem privat og satte den til selv så har ingen elektriker der kan sende den for mig.... Men er det ik også det rigtige at gøre at give Grossisten den igen? Elvvs.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret December 31, 2009 Rapporter Share Besvaret December 31, 2009 aanonymoss skrev:Men er det ik også det rigtige at gøre at give Grossisten den igen? Elvvs.dkJo hvis man kan undvære den, i den periode hvor LK tygger på den. Hos mig ville det betyde katastrofe hvis en af mine controllere var ude af funktion. Har derfor købt en i reserve. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Geerthsen Olsen
hej lyset stoppede med at virke idag efter jeg kom og tændte lyset så gik strømmen og så efter kunne jeg tænde lyset igen... og nu vil controller ik finde pc over usb el noget.hvad kan jeg gøre ved det?HJJÆÆÆÆÆLPP:
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts