Hop til indhold
  • 0

Forsinket sluk efter bestemt tidspunkt.

Martin Harregaard
 Share

Spørgsmål

Hej.Sidder og leger med "ledelys" til knægtens værelse.Der sidder et 4 tryk wireless kombirelæ på hans værelse, som tænder og lukker hans loftslys normalt. nederst til højre er en natfunktion, som tænder lys på vej ud til toilettet.Nu er jeg helt ny i IHC, og vil faktisk godt have en funktion der lyder i stil med...Er klokken efter f.eks. 22 og han benytter den normale tænd knap, så tænder "ledelyset" og han smutter ud og tisser. Færdig går han tilbage til sit værelse, trykker sluk, og lyset fra toilet slukker helt ind til værelset, men slukker først lyset på hans værelse efter 1 min, hvilket giver ham tid til at putte sig.Er denne funktion mulig?Kan den lavet med en form for overstyring? Det sker jo han er oppe til efter kl. 22, og så skal ovenstående jo ikke iværksættes, kunne f.eks overstyres med et langt tryk.Kan det lade sig gøre, og i så fald, hvad skal jeg lege med.På forhånd tak.Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hej Allan.Nu har jeg ikke prøvet det i praksis, men under simulering og det virker efter hensigten.Når jeg kigger på det, ser der usandsynlig simpelt ud, men der er dog stadig ting jeg ikke helt forstår.Nå, men det kommer nok med tiden.Smider den op på controlleren senere, så får du besked.Mange tak for hjælpen.Martin

Link til kommentar
Del på andre sites