Erik Nygaard Skrevet December 26, 2009 Rapporter Share Skrevet December 26, 2009 Hej,Jeg er ved at opsætte min wireless IHC, ønsker notifikation men kan ikke få adgang til dette område i ADM.Er det fordi controllerern ikke kan dette eller kvajer jeg mig ? :-) Er der en som kan give mig et råd?Hygge.HilsenErik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret December 26, 2009 Rapporter Share Besvaret December 26, 2009 Lyder som om du har en controller med nummer 820B1202 og den kan ikke sende notifikationer.Controller med viewer som kan sende notifikationer har nummer 820B1400. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Erik Nygaard Besvaret December 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2009 Ok, tak. hvordan kan jeg se det??Evt. i programmet?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret December 27, 2009 Rapporter Share Besvaret December 27, 2009 Det burde stå foran på controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Erik Nygaard Besvaret December 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2009 TAk for hjælpen, det er desværre den som ikke kan.. :-( Kan man upgrade den ? eller er det bare noget man må leve med? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret December 27, 2009 Rapporter Share Besvaret December 27, 2009 Nej, der er desværre ikke så meget at gøre ved det, andet end at købe en ny. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Erik Nygaard Besvaret December 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2009 Nå , det er jo så desværre vejen frem.Tak for hjælpen, Godt nytårHilsen Erik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Erik Nygaard
Hej,Jeg er ved at opsætte min wireless IHC, ønsker notifikation men kan ikke få adgang til dette område i ADM.Er det fordi controllerern ikke kan dette eller kvajer jeg mig ? :-) Er der en som kan give mig et råd?Hygge.HilsenErik
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts