Henrik Bargsteen Skrevet December 26, 2009 Rapporter Share Skrevet December 26, 2009 Hej er der nogle der kan forklare mig hvilken tidsserver man skal bruge. jeg har prøvet med time.windows.comDen siger er er en netværksfejl? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MrBech Besvaret December 26, 2009 Rapporter Share Besvaret December 26, 2009 HejIHC kan ikke bruge NTP (Network Time protocol) som time.windows.com bruger men kun TIME protocolenSå brug: time-a.nist.govHar talt med LK Support og de vil "måske" se på det til næste version.../Jan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 26, 2009 Rapporter Share Besvaret December 26, 2009 Og hvis det stadig ikke virker så check lige om du har husket at få configuret DNS i controleren. Ellers virker det nemlig slet ikke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Bargsteen Besvaret December 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2009 Det var lige det der skulle til tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Hansen1354922217 Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 MrBech skrev:HejIHC kan ikke bruge NTP (Network Time protocol) som time.windows.com bruger men kun TIME protocolenSå brug: time-a.nist.govHar talt med LK Support og de vil "måske" se på det til næste version.../JanHar før kunne få den der time-a.nist.gov til at virke, men nu virker den ikke mere. Kan i få den til det?Eller kan det være opsætningen på min router som jeg fik sidste år? Hvor henne i routeren skal jeg evt. kigge så? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Bargsteen
Hej er der nogle der kan forklare mig hvilken tidsserver man skal bruge. jeg har prøvet med time.windows.comDen siger er er en netværksfejl?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts