Søren Salbo Skrevet December 22, 2009 Rapporter Share Skrevet December 22, 2009 Jeg har brug for en funktionsblok der tillader mig at dæmpe lyset langsom fra 100% til 10% gradvis over 30 minutter og derefter slukke. Er der nogen der kan hjælpe med dette eller er der en der har en god ide til dette.MvhSøren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret December 22, 2009 Rapporter Share Besvaret December 22, 2009 Hej SørenJeg ville bare fremkalde et 0% scenarie/30 min. rampetid på din trådløse dimmer (går udfra at det er). Hvis du så bare indstiller minimums værdien i "avancerede dimmer egenskaber" fra default 22% til din ønskede værdi - så har du løsningen. Denne værdi vil dog være en generel minimums værdi (også ved regulering). Sæt derfor altid værdien så højt som muligt da man nemt kan forlade lyset tændt da man ikke kan se de helt lave værdier i sollys. Når man igen vil tænde lyset via reguleringstrykket vil den igen kalde sidste niveau (og i dette tilfælde det meget lave niveau) - hvis 1.2.03.d er opsat sådan. Jeg vil anbefale dig at opsætningen ændres til "niveau oprettet i linken" da du aldrig kommer ud i "hvorfor tænder lyset ikke". God jul :-)ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Salbo Besvaret December 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2009 Hej AboJeg prøver denne løsning, jeg tror ikke det er nødvendigt at ændre standard værdien fra 22% efter jeg har prøvet det af. Tak for hjælpen og fortsat god julmvhSøren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Søren Salbo
Jeg har brug for en funktionsblok der tillader mig at dæmpe lyset langsom fra 100% til 10% gradvis over 30 minutter og derefter slukke. Er der nogen der kan hjælpe med dette eller er der en der har en god ide til dette.MvhSøren
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts